Sya Nia....

Selagi ada daya.. Ruangan ini takkan ku tinggal kan sepi..

Sabtu, 2 Julai 2011

Soalan Aku Untuk Dia Yang Bernama Lelaki..

Okeyh..
Aku on9 fb tadi..
Chatting dengan sorang kawan lelaki nih..
Tiba2 hati terasa bagai nak bertanya..
Soalan matang pertama buat dia yang bernama lelaki..

Actually, terfikir on the spot..
And die pon, just like..
'Saya tak tau nak cakap ape..'

Ni soalannya..
'Kalau awak ada isteri.. Awak nak isteri yang macam mana?
1)perempuan yang tak pernah kapel dengan mana2 lelaki n jaga diri dia untuk orang yang berhak..
or
2)perempuan yang pernah kapel dengan lelaki lain.. '

Jawapannya..
'Saya tak tau nak cakap apa..'

Okeyh..
Ni pendapat aku dan jugak kawan aku nih..
Lelaki memang nak yang pertama..

Dan bagi aku sendiri..
Kalau betul lelaki nak perempuan jenis pertama..
Cuba korang soal diri korang sendiri(lelaki)..
Layak ke korang nak dapat perempuan yang menjaga diri dia untuk orang yang berhak sedangkan korang sendiri tak jaga hak bakal isteri korang tu?

Seriously, no offence!

Fikir-fikirkan lah..

Ingat ni..
Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik and vice versa..





Aku rasa..
sampai sini je la bicara pada hari ni..
Len kali aku update lagi..

Lastly..
Hidup baik-baik sementara aku datang balik..

Wassalam~

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama