Sya Nia....

Selagi ada daya.. Ruangan ini takkan ku tinggal kan sepi..

Jumaat, 17 Jun 2011

Hadir lagi ye kau!

Post kali ni tentang manusia yang tak pernah berhenti memunculkan diri di depan mata aku..
Ade je die kat mane2..
Pejam mata nampak die..
Bukak mate konfom la nampak die..

Walaupun die tak perasan yang die selalu depan mata aku..
Jiwa aku yang tersiksa sebab asyik nampak die..
Hahahaha..

Biar lah..
So..
Manusia ni..
Selalu berjalan dalam sekolah..
Aku gi kantin nampak die..
Nak g surau..
Nampak die..

Pendek kata mana2 pon die je la yang aku nampak..
Nak kate angau malam sikit eh..
Tapi..
Muke die je lah..
Yang jadi front page hidup aku..

Hahahah..
Xde pape dah nak cakap..
Saje menambah post..
Daa..
Wassalam..

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama