Sya Nia....

Selagi ada daya.. Ruangan ini takkan ku tinggal kan sepi..

Khamis, 21 April 2011

Dekat di mata.. Tapi.. Jauh dari gapaian..

Wah3..
Bila aku dah keluarkan tajuk yang cheesy2 gini..
Mesti semua tertanya-tanya..

Betol la ape tajuk tu kata..
Die memang dekat dengan aku..
Sangat dekat..
Tapi..
Untuk menggapainya.. Sangat sukar.. Dan tak mungkin aku dapat..

Dekat tak bermaksud rapat..
Dekat tak bermaksud sayang..
Tapi. Dekat ni.. Bagai satu tiket untuk hanya melihat tapi, bukan menggapai..

Mungkin rasa ini..
Takkan terluah..
Mungkin rasa ini..
Bukan rasa yang tulus dari hati..
Tapi..
Rasa ini..
Hanya untuk dia yang sentiasa dirindui..

Aku dah tak betol!
Cheezzyy2.. Mushyyy2..
Rase geli!

Siapa pon dia..
Selagi dia ada kat sini---> <3 memang susah nak buang..

Dulu.. Aku langsung tak rasa sakit bila aku tau something pasal dia..
Tapi.. Hari ni..
Sakit tu berganda-ganda..
Bila dia dekat di mata..
Tapi.. Untuk rapat dengannya memang mustahil gila..

Okey la..
Dah2 cakap pasal dia..
Sebab cerita antara dia dan aku takkan habis..
Sebab hanya dia yang paling lama bertahan di sini---> <3
3 tahun..
Tanpa orang lain ketahui..

Walau dulu.. Rasa tu tak ketara..
Tapi.. Kini.. Rasa tu dah membebankan jiwa..
Dah terlalu sarat..
Sampai aku rasa..
Beberapa GB dari memori aku.. Hanya tersimpan cerita tentang dia..

Sampai sini..

Hingga ketemu lagi..
Setia nantikan cerita tentang aku dan dia..
Juga mereka..

Wassalam..

Label:

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama